Pretendentiem jāpiesakās līdz
Preiļu novada Labklājības pārvalde
izsludina atklātu konkursu uz
Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālā dienesta
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA
(profesijas kods 4222 07) amatu uz 1 slodzi, uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
Klientu apkalpošana:
- sniegt iedzīvotājiem informāciju par pašvaldības sociālās un materiālās palīdzības saņemšanas kārtību, darbību secību un iesniegšanai nepieciešamajiem dokumentiem;
- pieņemt un reģistrēt iedzīvotāju iesniegumus par nepieciešamību piešķirt sociālo/materiālo palīdzību;
- vienreizējo materiālo pabalstu iesniegumu apstrāde un klientu konsultēšana, izmaksu sarakstu veidošana;
Informācijas apstrāde valsts asistenta pakalpojuma piešķiršanai:
- pārbaudītajās darba uzskaites lapās norādīto darba stundu ievadīšana SOPA;
- pieprasīt papildu informāciju no citām institūcijām, ja tas nepieciešams;
- sekot pakalpojuma sniegšanai, izvērtējot iesniegtās uzskaites lapas, un kontrolēt noslēgtā līguma saistību izpildi;
- iekārtot un uzturēt klientu lietas atbilstoši lietu noformēšanas prasībām;
- veidot un savlaicīgi papildināt klientu lietu un līgumu par pakalpojuma sniegšanu reģistru;
- pārbaudīt jebkuru informāciju (mutisku, rakstisku ziņojumu) par personu, kurai būtu potenciāli nepieciešams asistenta/pavadoņa pakalpojums, veikt nepieciešamās darbības situācijas risināšanai, nepieciešamības gadījumā piesaistot kompetentus speciālistus, un, nepieciešamības gadījumā, sagatavot atbildi informācijas sniedzējam
Mājokļa pabalsta administrēšana:
- veikt klienta datu ievadi sistēmā SOPA; mājokļa parametru aktualizēšanu;
- veikt deklarācijas un ar mājokli saistīto izdevumu ievadi;
- veikt mājokļa pabalsta piešķiršanu un pārrēķinu.
Prasības pretendentam:
- iegūta vismaz īsā cikla augstākā izglītība (iesniedz dokumentu kopijas);
- priekšroka pretendentam ar iepriekšēju darba pieredzi klientu apkalpošanā, darbā ar lietojumprogrammu SOPA un/vai mājokļa pabalsta/ līdzvērtīga atbalsta veida administrēšanu (atspoguļo CV un raksturo motivācijas vēstulē);
- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Word, Excel, Interneta pārlūkprogrammas, darbs ar datubāzēm, liela apjoma informācijas apstrādes programmām) un biroja tehniku (spēt pilnvērtīgi izmantot biroja lietojumprogrammas, biroja tehniku un elektroniskos sakaru līdzekļus kvalitatīvai un patstāvīgai pienākumu veikšanai); (raksturo motivācijas vēstulē);
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (mutvārdos un rakstos), teicama latviešu literārās valodas un gramatikas prasme (tiks vērtēta sagatavotā motivācijas vēstule);
- labas citu biežāk lietoto svešvalodu zināšanas, lai nodrošinātu saziņu ar klientiem (raksturo motivācijas vēstulē);
- patstāvība uzdevumu izpildē un prasme organizēt savu darbu (raksturo motivācijas vēstulē);
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes (tiks vērtēts darba intervijā).
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi uz nenoteiktu laiku
- atsaucīgu kolektīvu un zinošus kolēģus
- labus darba apstākļus renovētajā ēkā Aglonas ielā 1a, Preiļos
- atalgojumu 900,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- noteiktas iestādes darbinieku sociālās garantijas.
Pieteikumam jāsatur šādi dokumenti:
- motivācijas vēstule, kurā pretendents apraksta savu atbilstību Nolikuma 4.2.punktā izvirzītajām prasībām;
- dzīves apraksts (CV);
- izglītību apliecinoša dokumenta kopija/s;
- citus dokumentus, kas var apliecināt atbilstību Nolikuma 4.2.punktā norādītajām prasībām.
Plānotais darba attiecību uzsākšanas laiks – 2025. gada septembris/oktobris.
Amata pretendentu pieteikšanās un nepieciešamo dokumentu iesniegšanas termiņš ir līdz 2025. gada 29. augusta plkst. 15.00.
Pieteikumu var iesniegt:
- personīgi slēgtā aploksnē ar norādi “Konkursam uz Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālā dienesta klientu apkalpošanas speciālista amatu”, Labklājības pārvaldes personāla speciālistam vai lietvedim sekojošā adresē: N.Rancāna iela 3a, Preiļi, Preiļu novads, LV-5301, darba dienās no plkst. 08.00 līdz plkst. 12.00 un no plkst. 13.00 līdz plkst.17.00 (piektdienās līdz plkst.16.00);
- sūtot pa pastu (tiks izskatīti līdz 2025. gada 29. augusta plkst.15.00 pa pastu saņemtie iesniegumi) uz adresi: Preiļu novada Labklājības pārvalde, N.Rancāna iela 3a, Preiļi, LV-5301;
- nosūtot uz e-pastu labklajibas.parvalde@preili.lv, dokumentus parakstot ar drošu elektronisko parakstu (ar norādi “Konkursam uz Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālā dienesta klientu apkalpošanas speciālista amatu”).
Papildu informāciju iespējams iegūt, sazinoties ar Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālā dienesta vadītāju A.Bizāni - Vadeišu pa tālruni 65320123.
Konkursa komisija sazināsies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz darba interviju.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Iesniedzot pieteikumu un tam pievienotos dokumentus, pretendents apliecina, ka piekritis konkursa noteikumiem un fiziskas personas datu apstrādei. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam, sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām Preiļu novada pašvaldībā: personas datu apstrādes pārzinis ir Preiļu novada pašvaldība, Raiņa bulvāris 19, Preiļi, Preiļu novads, LV-5301, tālr.65322766; datu apstrādes juridiskais pamats – Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.