Darbinieki
Skaidra Mukāne
Vadītāja, Galvenā grāmatvede - 211. kabinets
Marija Pastare
Vadītāja vietniece, Galvenā grāmatveža vietniece - 208. kabinets
Ligita Abramova
Grāmatvede - 213. kabinets
ligita.abramova [at] preili.lv
Olga Afremenkova
Grāmatvede - 207. kabinets
olga.afremenkova [at] preili.lv
Anita Golubeva
Grāmatvede - 207. kabinets
anita.golubeva [at] preili.lv
Inita Jokste
Grāmatvede - 210. kabinets
Lāsma Sipoviča
Grāmatvede - 210. kabinets
Ilga Sitnika
Grāmatvede - 209. kabinets
ilga.sitnika [at] preili.lv
Inga Teilāne
Grāmatvede - 213. kabinets
inga.teilane [at] preili.lv
Sandra Patmalniece
Vecākā finanšu analītiķe - 212. kabinets
sandra.patmalniece [at] preili.lv
Liene Mūrniece
Finanšu analītiķe - 212. kabinets
liene.murniece [at] preili.lv
Saskaņā ar Preiļu novada pašvaldības Finanšu un grāmatvedības daļas nolikumu, Daļas galvenie uzdevumi un kompetences ir:
- kārtot grāmatvedības uzskaiti atbilstoši LR spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, saskaņā ar Nolikumu par grāmatvedības organizēšanu un kārtošanu Preiļu novada pašvaldībā;
- kārtot Daļas dokumentāciju atbilstoši lietu nomenklatūrai, pastāvošajai likumdošanai un dokumentu aprites shēmai;
- sagatavot atbildes fiziskām un juridiskām personām uz iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem par jautājumiem, kas ir Daļas kompetencē;
- izstrādāt un ieviest pašvaldības vienotos grāmatvedības darba organizācijas un uzskaites dokumentus;
- izstrādāt un sagatavot tālākai izskatīšanai un apstiprināšanai dokumentu, dokumentu grozījumu, kas ir daļas kompetencē, projektus;
- nodrošināt Pašvaldības iestāžu un konsolidēto mēneša pārskatu, atskaišu, ceturkšņa un gada finanšu pārskatu sagatavošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- nodrošināt finanšu pārskatu lietotājus ar trešajai personai saprotamu, patiesu un pilnīgu informāciju par pašvaldības un tās budžeta iestāžu saimnieciskās darbības rezultātiem un finansiālo stāvokli;
- sadarboties un sniegt nepieciešamo informāciju un finanšu datus auditoriem un revidentiem par grāmatvedības uzskaites jautājumiem;
- nodrošināt grāmatvedības dokumentu sistematizēšanu un glabāšanu atbilstoši lietvedības prasībām.