Darbinieki
Skaidra Mukāne
Vadītāja, Galvenā grāmatvede
          211. kabinets
                  Marija Pastare
Vadītāja vietniece, Galvenā grāmatveža vietniece
          208. kabinets
                  Ligita Abramova
Grāmatvede
          213. kabinets
                  ligita.abramova [at] preili.lv
      
    Olga Afremenkova
Grāmatvede
          207. kabinets
                  olga.afremenkova [at] preili.lv
      
    Anita Golubeva
Grāmatvede
          207. kabinets
                  anita.golubeva [at] preili.lv
      
    Inita Jokste
Grāmatvede
          210. kabinets
                  Lāsma Sipoviča
Grāmatvede
          210. kabinets
                  Ilga Sitnika
Grāmatvede
          209. kabinets
                  ilga.sitnika [at] preili.lv
      
    Inga Teilāne
Grāmatvede
          213. kabinets
                  inga.teilane [at] preili.lv
      
    Sandra Patmalniece
Vecākā finanšu analītiķe
          212. kabinets
                  sandra.patmalniece [at] preili.lv
      
    Liene Mūrniece
Finanšu analītiķe
          212. kabinets
                  liene.murniece [at] preili.lv
      
    Saskaņā ar Preiļu novada pašvaldības Finanšu un grāmatvedības daļas nolikumu, Daļas galvenie uzdevumi un kompetences ir:
- kārtot grāmatvedības uzskaiti atbilstoši LR spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, saskaņā ar Nolikumu par grāmatvedības organizēšanu un kārtošanu Preiļu novada pašvaldībā;
- kārtot Daļas dokumentāciju atbilstoši lietu nomenklatūrai, pastāvošajai likumdošanai un dokumentu aprites shēmai;
- sagatavot atbildes fiziskām un juridiskām personām uz iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem par jautājumiem, kas ir Daļas kompetencē;
- izstrādāt un ieviest pašvaldības vienotos grāmatvedības darba organizācijas un uzskaites dokumentus;
- izstrādāt un sagatavot tālākai izskatīšanai un apstiprināšanai dokumentu, dokumentu grozījumu, kas ir daļas kompetencē, projektus;
- nodrošināt Pašvaldības iestāžu un konsolidēto mēneša pārskatu, atskaišu, ceturkšņa un gada finanšu pārskatu sagatavošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- nodrošināt finanšu pārskatu lietotājus ar trešajai personai saprotamu, patiesu un pilnīgu informāciju par pašvaldības un tās budžeta iestāžu saimnieciskās darbības rezultātiem un finansiālo stāvokli;
- sadarboties un sniegt nepieciešamo informāciju un finanšu datus auditoriem un revidentiem par grāmatvedības uzskaites jautājumiem;
- nodrošināt grāmatvedības dokumentu sistematizēšanu un glabāšanu atbilstoši lietvedības prasībām.
 
     
     
    