No 12. decembra Preiļos “Latvijas Pasta” klātienes pakalpojumi būs pieejami pilsētas centrā, Brīvības ielā 7.
Pielāgojoties klientu paradumiem, Preiļu pasta nodaļa pārcelsies uz mūsdienīgām un ērti piekļūstamām telpām pilsētas centrā – netālu no autoostas, tā atvieglojot pakalpojumu sasniedzamību arī ārpus novada centra dzīvojošajiem. Ēkai ir nodrošināta ērta piekļuve cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem un vecākiem ar bērnu ratiņiem, turpat iespējams novietot arī transportlīdzekļus.
Preiļu pasta nodaļa klientus turpinās apkalpot katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz 18.00.
Iedzīvotājiem ārpus Preiļu pilsētas bez papildu maksas pieejams pakalpojums “Pastnieks mājās”. Pastnieka apmeklējumu var pieteikt katru darba dienu, sazinoties ar “Latvijas Pasta” klientu atbalsta komandu pa tālruni +371 27008001 vai e-pastā info@pasts.lv.
Attīstoties e-komercijai, aizvien vairāk klientu novērtē priekšrocības, kas rodas, saņemot vai nosūtot sūtījumus pakomātos. Tie pieejami jebkurā diennakts laikā, turklāt, izveidojot plašāko pakomātu tīklu Latvijā, “Latvijas Pasta” pakomāti pieejami ne tikai lielākajās pilsētās, bet arī reģionos, to skaitā 37 vietās, kur “Latvijas Pasts” ir unikālais pakalpojuma sniedzējs. Preiļos pakomāti uzstādīti Rēzeknes ielā 4a un 36, savukārt Aglonā: Somersētas ielā 33.
Visos uzņēmuma āra pakomātos ir ierīkots atsevišķs nodalījums vēstuļu nosūtīšanai.
Izmantojot pakomātu, sūtījumus var nosūtīt ne tikai uz citu pakomātu, bet arī uz klientu centru, pasta nodaļu vai konkrētu adresi. Tāpat pakomātā ir iespēja gan nodot nosūtīšanai, gan arī, pirms tam sazinoties ar klientu atbalsta komandu un pārvirzot sūtījumu, saņemt ierakstītas vēstules.
Lai nosūtītu ierakstītu vēstuli, sūtījums jānoformē vietnē mans.pasts.lv un pēc tam jāievieto pakomāta skapīša nodalījumā. Savukārt, saņemot pastkastītē aicinājumu izņemt ierakstītu vēstuli klientu centrā vai pasta nodaļā, to var pārvirzīt saņemšanai konkrētā pakomātā. Lai to paveiktu, ir jāsazinās ar “Latvijas Pasta” klientu atbalsta komandu pa tālruni +371 27008001, kas lūgs identificēties ar Smart ID vai e-parakstu, bet pēc tam nosūtīs saiti sūtījuma pārvirzīšanai.
Uzņēmums aicina iedzīvotājus izmantot pašapkalpošanās vietni privātpersonām mans.pasts.lv, kas sniedz ieskatu sūtījumu vēsturē, piegādes procesa gaitā, kā arī lojalitātes programmu. Reģistrējoties mans.pasts.lv, katrs piektais pakomāta sūtījums ir bez maksas. Noformējot vietnē ierakstītus, izsekojamus vai apdrošinātus sūtījumus, tiek piešķirta atlaide 0,42 eiro (bez PVN) apmērā.
Par VAS “Latvijas Pasts”
“Latvijas Pasts” ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. “Latvijas Pasts”, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1700 darbinieku.
“Latvijas Pasts” rūpējas par klientu pieredzi klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, nodrošinot visaptverošu pasta pakalpojumu pieejamību valstī. “Latvijas Pasta” vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.
Papildu informācijai
Komunikācijas speciāliste
Inita Fedko
tālr. +371 26663732
e-pasta adrese: pr@pasts.lv, inita.fedko@pasts.lv
“Latvijas Pasta” sociālo mediju profili:
X; Facebook; Instagram; Linkedin
